El passat dia 1 d’abril es va marcar i netejar un important tram de la zona de Baridà. Hi havia dos equips: Un format per tres enginyers geòlegs d’una empresa col·laboradora, i un altre equip format per tres nois filipins i dos monitors del Club Braval, de Barcelona.
Es va netejar i senyalitzar el tram que va des de la cantera de Noves de Segre fins a la bordeta espatllada de Baridà. Recordem que l’expedició de l’any 1937 varen estar descansant en aquesta bordeta, el dia 30 de novembre.









Escriure un comentari