Vine a la muntanya d’Aubenç a gaudir d’un dia en plena natura
El dissabte 15 de desembre pujarem la muntanya d’Aubenç i visitarem el Pessebre que vam col·locar l’any 2010.
Hi haurà dues possibilitats:
1.- Els que pujaran a peu des de Peramola per la canal de la Jaça
2.- Els que pujaran en cotxe tot terreny fins a la Casa d’Aubenç.
Tots junts a la casa d’Aubenç farem un magnífic arròs de muntanya.
Notes
1.- Sortirem de Peramola, davant dels safareigs del poble, a les 10:00 del matí. Sobretot els que aneu caminant, heu de ser molt puntuals, perquè el camí és llarg i feixuc.
2.- Des de Peramola a la Casa d’Aubenç hi ha uns 12 Km i un desnivell acumulat d’uns 1000 m. Tardareu unes 5 hores.
3.- Agrairem que els que tinguin cotxes tot terreny, els portin. Feu-ho constar així quan us apunteu.






Escriure un comentari