L’expedició del novembre de 1937
Continuant amb el lliurament de fa unes setmanes, avui posem a l’abast de tothom un nou capítol de la vida de Josep Cirera.
Al llarg dels mesos vinents aniré informant, amb breus escrits, de les converses que hagi tingut amb Josep Cirera. Intentaré ser el més fidel possible a les informacions que rebi, però naturalment no es podrà escapar alguna errada, sobre tot pel que fa referència a algunes dates o alguns noms concrets, que aniré corregint a mida que tingui més informació.
Enllaç al document que recull aquest important testimoni de primera mà, que il·lustra el que va ser aquest Camí, i les expedicions que hi passaren






Escriure un comentari