Un estiu ple d’activitats
De manera creixent acudeixen grups de caminants que fan el Camí d’Andorra. Durant aquest estiu estan programades tres Caminades integrals, es a dir: d’Oliana fins a Andorra, i sis Camps de Treball.
Les Caminades integrals programades són:
a) Una expedició de Barcelona. Dies 23 al 26 de juny.
b) Una expedició conjunta de gent jove de Lleida, Girona i Saragossa. Seran uns 40 nois. Dies 27 de juny al 2 de juliol.
c) Una expedició de València. Seran 15 assistents, del 10 al 15 de juliol.
Camps de Treball
Hi haurà també aquets estiu sis camps de treball amb gent jove d’arreu de Catalunya. Dels dies 1 de juliol fins el 10 d’agost, amb tongades de 7 a 15 dies.
Els que vulguin s’hi poden inscriure a través d’aquesta web.
A més de totes aquestes activitats hi ha nombroses iniciatives de petits grups per a fer el Camí. Unes noies de Suïssa ens han anunciat la seva vinguda a l’octubre .
El camí està ben senyalitzat. Animeu-vos a fer-lo sencer o en petits trams. Per anar més segurs consulteu sempre la informació que hi ha a la nostra web.
Expliqueu-nos les vostres experiències per anar millorant l’itinerari.
¡Bon estiu fent el Camí d’Andorra!
Felicitats! Tant per les meravelloses fotografies com per la feina gegantina de facilitar a tanta gent el poder refer aquest camí.
Vull donar gracies al Marc Pintat d’Andorra, pel vi i els embotits que va portar. M’ho vaig passar molt bé i espero poder tornar a la próxima excursió.
Hola a tots els lectors i caminants. Ens ho vàrem passar molt bé en aquesta magnífica excursió. Com diu el meu germà,donem les gràcies a tots els que van col.laborar en el sensacional dinar que vàrem fer. Quasi sempre els que som més, som els de LLEIDA,per que serà?
El dimecres, dia 11 de juny, vàrem fer el barranc de la Ribalera fins l’Aubenç, des de l’embassament d’Oliana fins a Santpou. Molt ben assenyalat. Gràcies.
Vam deixar el cotxe a prop de la Penella, on s’acaba la pista asfaltada.
D’allà vam anar pujant per la pista, passant a prop d’els Juncars, fins trobar els senyals grocs i blaus ja a prop de Santpou.
És el camí marcat amb verd al llibre “Camí d’Andorra” que diu per tot-terreny.
Per empalmar des de la carretera que va a la Seu, entre el Km 147 i 148. Per això, vam donar la volta, i ja de tornada en direcció Oliana es pot agafar la desviació que puja cap a Cal Jou. Lluís Ramoneda, Miguel Pérez, Juantxo Bañares, Lluís Tusquellas.
Gracias por la información que me mandáis cada mes. La nueva web es muy atractiva.
A ver si en la 2ª quincena de julio puedo ir hasta allí con algún amigo, a hacer parte del recorrido. Os llamaré.