Passa-t’ho bé netejant i senyalitzant el Camí d’Andorra
El passat 10 de maig continuàrem les tasques de neteja i marcatge del tram que va des del Pont del Codó, sobre el riu de Valldarques, al coll de Santa Fe, passant per Fenollet.
Férem dos grups: Un format pel Josep Agramunt i el Jordi Pérez que marcaren la primera part del camí, fins a Fenollet; i l’altre grup format per Isidor Ramos, Octavio Rico, Ignasi Julià i el seu fill Nil, que es dedicaren a netejar i remarcar des de Fenollet fins prop del coll de Santa Fe. Jordi Piferrer i Agustí Gómez, feren tasques d’avituallament i coordinació entre els dos grups.
Començàrem a treballar a les 10:30 del matí i a les 15 hores estàvem ja tots a Fenollet, disposats a fer un bon dinar que com sempre ens prepara la Rosa, la mestressa de Fenollet.
En acabar de dinar férem una bona tertúlia d’on sortiren uns bons plans de treball pels pròxims mesos.
Us animem a acompanyar-nos en aquestes sortides de neteja del Camí d’Andorra. A través d’aquesta web us anirem informant dels propers dies de neteja.










¡Qué bien! Esto es amistad, leal y generosa. ¡Adelante con este trabajo en beneficio de todos los que vienen y vendrán! GRACIAS.
Que Bien!!!! Linda labor!! Sigan adelante!!
Gracias por preparar el camino.
Saludos.
que no decaigui l’animo, poc a poc acabarem amb tot el cami en condicions immillorables per fer les pertinents caminades,
FANTASTICO!!!!!!!.seguir con este buen animo y adelante. bonito trabajo. gracias.
Con afecto.
mercedes.
Cuantos caminantes se van a beneficiar de este trabajo. ¡Gracias a todos!
Moltes gràcies !!!!!!
GRACIAS!!!
LO MEJOR DE CADA CASA….