Si vols anar des de Pallerols a la Ribalera tens vàries possibilitats.

1.- Per Montlleví-Torrent-el Corb

2.- Per Canes-Torrent-el Corb

3.- Per Peramola-directe al Corb

1.- Si vas per Montlleví hauràs de creuar un reserva o vedat de caça que està encerclada per una tanca metàl·lica. Telefona amb una setmana d’anticipació a 0034.629.910.612, o bé -com que és un camí públic- pots saltar la tanca.

Sortiràs de Pallerols en direcció a la Cabana de Sant Rafael seguint sempre els senyals blau i groc. Arribaràs a la Cabana en 30 minuts. Continuar cap el nord seguint les indicacions i senyals fins a arribar a la tanca del vedat de caça (20 min), allí on hi ha un rètol que diu Torrent i una porta amb cadenats. Si la porta està tancada podeu saltar la tanca. Arribareu a la casa de Montlleví (30 min) que deixeu a la dreta i continueu caminant per la pista fins a la porta metàl·lica de sortida (15 min). Després de sortir de la reserva de caça continueu cap a Torrent passant per la Font dels Avellaners (15 min). Continuar fins a la Casa de Torrent (35 min). Seguir els rètols i senyals fins a la Casa del Corb (25 min). Continuar fins el Coll de Mur (25 min) i d’aquí baixar al Barranc de les Caubes (25 min). Continuar per la pista que va a Juncàs fins a trobar un rètol i desvio a l’esquerra indicant Ribalera (15 min). S’arriba a la Ribalera en 45 min.

Total, per la ruta 1, des de Pallerols a la Ribalera passant per Montlleví: 5 h.

Pallerols-Casa de Montlleví 80 min

Montlleví-Font dels Avellaners 30 min

Font-Casa del Corb 60 min

Torrent Caubes-Ribalera 80 min

2.- Si no vols passar pel vedat de caça de Montlleví tindràs que fer una volta per la casa de Canes. Sortiràs de Pallerols en direcció a la Cabana però en arribar a la cruïlla que puja per la dreta a la Cabana seguiràs recta per la pista fins arribar a la casa de Canes (140 min) seguint sempre unes rodones de color groc i els corresponents rètols que t’indiquen la direcció correcta. Des de Canes et dirigiràs a la Caseta de la Mora (50 min) per la pista senyalitzada amb rodones grogues. Una mica més enllà de la Caseta de la Mora trobaràs un rètol que indica Torrent, a l’esquerra, i els senyals blaus i grocs. Passaràs per la Font dels Avellaners (30 min) i d’aquí a la Casa del Corb en 60 min. A partir d’aquest punt segueix la ruta 1.

Total, per la ruta 2, des de Pallerols a la Ribalera passant per Canes: 6 h. 40 min.

Pallerols-Canes 140 min

Canes-Caseta de la Mora 50 min

Caseta de la Mora- Font dels Avellaners 20 min

Font dels Avellaners-Casa del Corb 60 min

Torrent Caubes-Ribalera 80 min

3.- Si des de Pallerols vols anar a la Ribalera passant per Peramola, sortiràs de Pallerols en direcció a la Cabana de Sant Rafael (30 min). Seguiràs en direcció a Montlleví, com a la ruta 1, però en arribar a la tanca metàl·lica (20 min) seguiràs la direcció cap a Peramola que t’indica el rètol (rodones grogues). Als pocs metres trobaràs un rètol que t’indica direcció Peramola (esquerra) i senyalitzat pels colors blau i groc. Arribaràs a Peramola en 90 min. Abans d’arribar al poble de Peramola trobaràs una cruïlla a l’esquerra i tot seguit una altra a la dreta amb rètols que indiquen Casa del Corb i senyals amb rodones grogues. Arribaràs a la Casa del Corb en 60 min.

Total, per la ruta 3, des de Pallerols a la Ribalera passant per Peramola: 5 h. 30 min.

Pallerols-Cabana St. Rafael-Tanca vedat de caça 50 min

Vedat de caça-Peramola 90 min

Peramola-Casa del Corb 60 min

Torrent Caubes-Ribalera 80 min

Per a veure el mapa d’aquesta ruta Clicar aquí