 |
|
 |
|
|
Llibres |
|
|
En aquesta secció informarem sobre alguns llibres i material àudio-visual que fan referència al Camí d’Andorra i l’aventura d’evasió de sant Josepmaria Escrivà a la tardor de 1937, així com d’altres expedicions similars que aportin algun interès especial.
Podreu adquirir aquest material d’acord amb les normes que s’adjunten al final d’aquest apartat. |
|
|
|
|
|
En català
- PIFERRER, Jordi. El pas dels Pirineus. Pagès Editors. Lleida, 2012. Llibre històric indispensable per seguir l'aventura de sant Josepmaria Escrivà de Balaguer a través dels Pirineus a la tardor de 1937. Preu: 24 €.
- NOVETAT MASABEU, Josep. Pallerols de Rialb. Història i Personatges. Fundació Rialb. Barcelona 2020. Preu: 22 €.
- NOVETAT PIFERRER, Jordi. Camí d'Andorra. Barcelona, 2018. Llibre de 162 pàgines,11 mapes i 46 fotografies en color que mostren amb precisió els llocs per on transcorre el camí, amb els horaris de cadascuna de les etapes. A més de les rutes a peu, detalla les pistes per transitar en cotxe tot terreny, quads, BTT, cavall, motocicleta, etc. Està en català, castellà i anglès. Preu 25 €.
- RICO, Octavio y EZPELETA, Dámaso. Travessant la nit. Editorial Albada. Terrassa: 2004. Preu 18 €.
- FAUS, Francesc. Un home que sabia perdonar. Pallerols de Rialb: Associació d'Amics del Camí de Pallerols de Rialb a Andorra, 2011. Una relació de vivències de sant Josepmaria sobre el perdó. Preu 10 €.
En castellà
- NOVEDAD PIFERRER, Jordi. Camino de Liberación. Barcelona, 2018. Llibre històric indispensable de 329 pàgines, 136 fotos i esquemes d'itineraris que permeten al lector reviure les experiències de sant Josepmaria en el seu caminar des d'Oliana fins a Andorra, la seva estada de 9 dies en aquest país dels Pirineus i la sortida per la frontera francesa del Pas de la Casa. També hi ha un capítol que recull una segona estada de sant Josepmaria a Andorra, els dies 1 a 3 de maig de 1943.Preu: 24 €
- VÁZQUEZ DE PRADA, Andrés. El Fundador del Opus Dei. Madrid: Ediciones Rialp, 2002. Libro fundamental para conocer la vida de san Josemaría Escrivá. Consta de tres tomos. El tomo II, (capítulos IX y X) trata concretamente de la expedición de evasión a través de Andorra. Pedidos directamente a Ediciones Rialp.
- LLAHÍ, Alfred y PIFERRER, Jordi. Andorra: tierra de acogida. El paso de san Josemaría por Andorra. Madrid: Ediciones Rialb, 2010. Precio: 10 €.
- RICO, Octavio y EZPELETA, Dámaso. Cruzando la noche. Editorial Albada. Terrassa: 2004. Preu 18 €.
- FAUS, Francesc. Un hombre que sabía perdonar. Pallerols de Rialb: Associació d'Amics del Camí de Pallerols de Rialb a Andorra, 2011. Una relación de vivencias de san Josemaría sobre el perdón. Preu 10 €
Per a més informació: camidandorra@gmail.com i tel. 0034.629.910.612 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |